?>

10,02 Salı ÖNEMLİ DUYURU

  • 10 Şubat 2015
  • 1.008 kez görüntülendi.

Zeki Arslan

Yazarın şu ana kadar yazmış olduğu 2696 altılı tahmini bulunuyor.

Kimler Neler Demiş?

27 Yorum - "10,02 Salı ÖNEMLİ DUYURU"

  Subscribe  
En Yeniler Eskiler Beğenilenler
Haberdâr Ol :

Üstadım adam gibi adamsın ara iyi gelecektir Allah gönlüne kalbine göre versin

Zeki bey kendinize bu kadar yüklenmeyin dünkü yarış için geçmiş olsun
Çok dürüst bir kişiliğe sahipsiniz sağlık olsun biz size inanıyoruz

Abi kralsın sen kral takma kafana biz seni biliyoruz

Helal olsun sana senin bu dürüstlüğün içtenliğin yeter
Nasıl oynadığın verdiğin bomba atlar herkesin ezberinde adamsın

seni bilen biliyor sıkıntı yapma yanındayız

Abim benim yüzyüze hiç görüşmemiş olsakta o kadar samimisinki seni öz abim gibi görüyorum sayende bir çok altılı buldum bu site var olduğu sürede hep burda seninle olacağım ALLAH’a emanet ol

Kardeşim sensiz olmaz varlığın yeter

Hayırlısı kardeşim ADANA’yı bekliyoruz çok zor program

üü

Krall dönüşün muhteşem olur senin beklemedeyiz

Sevgili Zeki, seni seviyoruz. 40 yıldır bu oyunu takip ederim. Senin gibi özü sözü bir insanlar her zaman gelmiyor. Ayrılık olacaksa uzun olmasın. Selamlar, sevgiler.

Bu kadar cok içlenme kardes kalbinin güzelliği yeter dürüstlüğün yeter İllaki her programı kazanıcaz diye bir durum söz konusu olamaz önemli olan o yarıs icindeki heyecanı yasamak yasatmak onemlı olan. Kalbi temiz olan insan senin gibi her daim kazanır. Bu kadar içli olman hisli olman programlara ara vermen ve üyelikleri 1 er ay uzatmandan belli iyi bir jest. Bazı siteler gibi bugün hastayım tahmin vermem camura battı yan geldi su oldu bu oldu 1 aylık uyelık dusmus 15 gune bu gibi sahtekarlar var bunların yanında sen sütten çıkmış ak kaşık misalisin onun için fazla kafaya takma senın canın sagolsun…. her… Read more »

ÜSTADIM EMEĞİNE SAĞLIK

Tesekkurler bol sanslar

benim üyelikmieniz sevinirim bitti bilgi verirs

benim üyelikmi bitti bilgi verirseniz iyi olur

Kardeşim benim seninle veli efendiye kaç kere birlikte gittik!! gittiğimiz günlerde at sahiplerinin seyis ve antrönerlerin senin karşında sessiz kaldıklarına şahit oldum seni bilgilerinin altında ezildiklerinin canlı şahitiyim sadece buaralar şanssızsın… Moralini yüksek tut kardeşim benim…

Dönüşün muhteşem olacak kalpler bir Gönüller bir üstad

Zeki bey iyi çalışmalar bugün ücreti yatırıp üye oldum. Bugün tahmin olacakmi

Geçen gün BEST TULIP ten altılı bıraktık bugün geldi 25 lirayla OĞLUMEMRE BEY verdin bugün kenter kazandı atçının kralısın

Aynen öyle Ekrem bey son koşusunda oğlum emre bey hiç bir yerde yoktu üstad kendine kızdı kötü oyunlar bıraktı ara iyi gelecektir

Abi üye olduk tahmin vermiyosun nasıl olacak?

kısa zamanda dönmen dilegiyle…dinlenmiş bi şekilde kolay iş degil

Abim nasılsın?Özlettin vallahi sensiz olmuyor yatalımda senin oyunlarınla yatalımm

Üstad bugünkü Adana çok cazip birşeyler karalasan ufkumuzu açsan?